Friday, July 17, 2009

INTRODUCTION



Scout 09
adalah blog yang dilahirkan oleh para Pengakap Remaja SMK II 2008/2009. Nombor 09 pada Scout 09 merupakan nombor kumpulan bagi Pengakap SMKK II. Scout 09 adalah blog yang akan memaparkan aktiviti terkini, aktiviti lampau sebagi kenangan, aktiviti akan datang, gambar-gambar kenangan dan sebagainya mengenai Pengakap di,

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KENINGAU II, PETI SURAT 1994, 89008 KENINGAU SABAH, MALAYSIA.

Tujuan blog dibuat adalah supaya para Pengakap di SMK Keningau II dapat melihat kembali aktiviti-aktiviti yang dijalankan di SMKK II dan yang disertai oleh Pengakap SMKK II sepanjang tahun. Ia juga dibuat agar para Pengakap di SMK Keningau II dapat memberikan pandangan, komen, dan cadangan mereka mengenai Pengakap SMKK II seterusnya membawa kemajuan serta peningkatan kepada Pengakap SMKK II, dan menjadi pasukan Pengakap yang cemerlang.
Pertanyaan mengenai Pengakap melalui blog ini juga adalah dialu-alukan. Sebagai contoh pertanyaan mengenai buku log Pengakap dan sebagainya.

Diharapkan agar para Pengakap SMK Keningau II akan memberi sokongan kepada blog ini.


LAMBANG PENGAKAP DUNIA DAN MALAYSIA


LIMA LENCANA TERTINGGI PENGAKAP REMAJA



PENGAKAP RAJA

MAJU MELALUI BERPENGAKAP.







1 comment:

  1. babyliss nano titanium flat iron - Vitanium Arts
    1). Made titanium money clip from a sugarboo extra long digital titanium styler blend of traditional bamboo and bamboo, babyliss nano titanium flat titanium cost iron offers a wide range of tools titanium fitness for ford ecosport titanium personal use.

    ReplyDelete